De laatste loodjes - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Mandy Charité - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Mandy Charité - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Blijf op de hoogte en volg Mandy

30 Mei 2013 | Curaçao, Willemstad

Bon dia!

Ik heb alweer een tijdje geen verslag geschreven. Sinds mama weg is heb ik namelijk niet echt veel bijzonders gedaan. Stage, stappen, naar het strand, het gaat gewoon z’n gangetje hier. Omdat vandaag mijn laatste maand ingaat, vond ik het wel weer een keer tijd voor een verslag!

Voor degenen die het nog niet weten: sinds een paar weken ben ik hier “alleen”. Jullie wisten wel allemaal dat ik samen met Silvia naar Curaçao ben gegaan om stage te lopen, maar een paar weken geleden heeft zij besloten om te stoppen en ze is dus terug gegaan naar Nederland. Maar maak jullie geen zorgen, ik red me prima hoor! Ik woon natuurlijk nog samen met ongeveer 30 andere hele leuke mensen. Er zijn er nu helaas al wel een paar weg, en voor veel anderen zit het er ook alweer bijna op. We krijgen er wel weer nieuwe huisgenoten voor terug, maar met degenen waar je al zo’n lange tijd mee samenwoont heb je natuurlijk toch een betere band. Voor mij komt het einde ook al steeds dichterbij. Na deze week heb ik nog maar 2 weken stage! 15 juni heb ik mijn laatste werkdag, en 18 juni moet ik nog even terug voor mijn eindgesprek. Ik heb dus ook nog lekker 2 weekjes vakantie! Het gaat allemaal heel goed op stage. De afgelopen weken heb ik weer wat nieuwe borden gemaakt, en ik ben nu bezig met afronden van mijn onderzoek en portfolio. De laatste loodjes!

Afgelopen zondag heb ik mijn eerste duik vanaf de boot gemaakt. Samen met een huisgenootje mocht ik mee op de 1-tank afternoon trip van mijn stage. Zij heeft een digitale onderwatercamera dus ik heb eindelijk wat foto’s! Het was een leuke duik, er lag een tugboat onder water en we hebben een rog gezien.

Aanstaande zaterdag ga ik naar een wedstrijd van ADO Den Haag kijken! Die zijn hier op het eiland voor de Multi-post Polar Cup. Ben echt benieuwd, vind het in ieder geval heel leuk om hier gewoon naar m’n cluppie te kunnen gaan kijken!

Aan de ene kant vind ik het heel erg jammer dat mijn stage er al bijna op zit. Ik heb het onwijs naar m’n zin bij CSS! Aan de andere kant kijk ik ook wel heel erg uit naar mijn vakantie die ik hier nog heb. In die laatste 2 weken ga ik nog even volop genieten. Ik wil dan heel veel naar het strand om zo bruin mogelijk te worden (voor zover dat bij mij lukt), en de laatste dingetjes gaan bekijken/doen. Ik wil dan nog naar het nationale park Shete Boka, naar de struisvogelfarm, en ik ga nog een keer paardrijden samen met een huisgenootje. Verder ga ik in mijn laatste week natuurlijk nog wat souvenirtjes shoppen!

Natuurlijk heb ik ook wel weer heel erg veel zin om jullie allemaal weer te zien! En weer lekker m’n eigen huis, een schone keuken, een warme douche, een wasmachine! En ik kan ook echt niet wachten om weer te beginnen met trainen en mee te gaan naar optredens met m’n team.

Ik ga nog even flink genieten van mijn laatste weken hier. Tot over een maandje allemaal!!

Liefs vanuit Curaçao

  • 30 Mei 2013 - 20:59

    Myrthe:

    Leuk om te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt!! Geniet er nog even veel van de laatste weken !!

  • 30 Mei 2013 - 21:41

    Mamsie:

    Ja meisie...de laatste loodjes voor je. Maar in jouw geval wegen ze echt niet zo zwaar toch?? :)
    Geniet nog lekker van de laatste weekjes en succes met het afronden van je onderzoek. Ben trots op je!!! Tot snel XXX

  • 03 Juni 2013 - 00:10

    Mike :

    Ha nichtje, goed bezig! Dat Mambo Beach lijkt me niet verkeerd.

    Succes nog even daar.

    Groet,
    Mike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Bon Bini op mijn pagina! Hier vind je de aankomende vijf maanden al mijn reisverslagen over mijn tijd op Curaçao. Veel plezier met lezen!

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 512
Totaal aantal bezoekers 10611

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 24 April 2014

Onderzoek in Glasgow

01 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Stage Curaçao

Landen bezocht: